kasilor

1403-02-25 13:04

مکمل اسب های جوان در کاسی لر

مکمل اسب های جوان

مکمل اسب های جوان

خرید مکمل رشد اسب های جوان نیاز به تجربه و آگاهی نسبت به تغذیه اسب جوان دارد که در ادامه با انواع مکمل رشد کره  آشنا خواهیم شد ، در این مقاله از کاسی لر ما تمامی مکمل اسب های جوان را بررسی کرده ایم و بهترین نتایج را برای شما به ارمغان میاوریم ، پس با ما همراه باشید .

 

همچنین برای خرید مکمل های اسب از کاسی لر میتوانید به فروشگاه ما نگاهی بیندازید .

مراقبت و تغذیه ویژه یک کره اسب سالم به سرعت رشد کمک می کند و جلوی چشمان شما قد وزن و قدرت لازم را به دست می آورد. یک کره اسب جوان تا سال سوم زندگی خود می تواند تا ۹۰ درصد اندازه کامل خود را به دست آورد و گاهی اوقات تا ۱ کیلوگرم در روز وزن اضافه می کند.گاهی ژنتیک، مدیریت و محیط نقش مهمی در تعیین الگوهای رشد فردی دارند که در این بین می توان با تأمین تغذیه ای مناسب سایر عوامل دخیل در رشد کره اسب را تحت تأثیر قرار داد، پس با تغذیه و مکمل مناسب بهترین نتیجه را شاهد خواهید بود .

مکمل اسب های جوان نژاد ایرانی در کاسی لر

 

مکمل رشد کره اسب ایرانی میتواند گزینه بهتری نسبت به خارجی ها برای خرید باشد زیرا زیر نظر دانشکده ها و دکتر های داخلی تولید و بررسی شده و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. برای خرید مکمل رشد کره اسب ایرانی گزینه های بسیار زیادی را در مقابل خود داریم، برای مثال می توان به انواع مکمل مثل مکمل رشد کره اسب سوپرکلت،بن زا هورس،دکتر هورس و … اشاره کرد. اغلب شرکت های تولید مکمل رشد کره اسب ایرانی این توانایی را پیدا کرده اند که محصولاتی مدرن مطابق با استانداردهای روز دنیا را تولید و روانه بازار کنند. انواع مکمل رشد کره اسب با کیفیت لازم در فروشگاه های اینترنتی معتبر از جمله کاسی لر موجود بوده و می توان این محصولات را خریداری کرد.همچنین قبل از خرید میتوانید با متخصصین کاسی لر تماس حاصل فرمایید و بهترین مکمل را برای اسب خود انتخاب کنید .

مزایای مکمل رشد کره اسب در کاسی لر

  • تامین کردن مواد های معدنی و ویتامین های مورد نیاز
  • تقویت و رشد بهتر اسکلت کره اسب
  • رشد بهتر و سریع تر کره اسب
  • تغذیه و خوراک کره اسب ها

کره اسب ها تا سن 4 ماهگي فعالیت های سکومی و یا آنزيمهاي گوارشي شان برای به دست آوردن مواد مغذي که دارای دانه و علوفه و حبوبات است را ندارند بنابراین بهترین خوراک برای کره اسب ها یونجه است که به دلیل مزایایی که دارد کمک بسزایی به رشد کره اسب ها می کند . همچنین این را هم باید بگویم که برخلاف باور های برخی افراد پروتئین بیش از حد کمک به رشد ماهیچه ها نمی کند و پروتئین بیش از حد و اضافی تبدیل به انرژی می شود و در نهایت دفع می گردد .

مصرف مکمل یک کره اسب چه میزان است؟

میزان خوراک یک کره است وابسته به برخی از شرایط مانند سطح فعالیت و شرایط محیطی که دارد ولی معمولا خوراک یک کره است بین نیم تا یک گالن است . میزان مکمل های مورد نیاز برای کره اسب ها ۵ گرم در روز است و برای اسب های بالغ و در حال رشد ۲۰ گرم در روز می باشد.

بهترین مکمل برای رشد کره اسب

بهترین مکمل رشد کره اسب به نوع ویتامین های فرومله شده در آن ، فواید های آن مکمل و دوره های مصرف ، کارخانه تولید کننده آن بستگی دارد. اگر به دنبال بهترین مکمل رشد کره اسب میگردید، میتوانید مکمل های رشد کره اسب موجود در کاسی لر را در صفحه فروشگاه با توجه به ویژگی های ذکر شده مقایسه و بررسی کنید.

قیمت مکمل رشد کره اسب در کاسی لر

اگر قصد خرید مکمل رشد کره اسب را دارید باید بدانید با هر قیمتی می توان مکمل رشد کره تهیه کرد و قیمت مکمل رشد کره اسب کاملا بستگی به وزن مکمل رشد کره ،برند، نوع ویتامین های بکار رفته در آن دارد . شما مشتریان عزیز می توانید پس از مشاهده اطلاعات کامل انواع مکمل رشد کره اسب و همچنین قیمت مکمل رشد کره اسب مربوطه از طریق همین سایت کاسی لر اقدام به خرید مکمل رشد کره اسب نمایید.

مزایا دیگر خرید مکمل رشد کره اسب

از مزایا خرید مکمل رشد کره اسب میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

تسریع کننده جذب مواد غذایی بر اساس لیزوفسفولیپیدهای عملکردی بسیار غلیظ
فعال کننده متابولیسم کربوهیدرات ها ، لیپید ها و پروتئین ها
کاهش دهنده سطح استرس در کره اسب
رشد و نمو طبیعی و مداوم
رشد مناسب استخوان و بافت همبند
تقویت سیستم ایمنی
تسریع کننده جذب مواد غذایی بر اساس لیزوفسفولیپیدهای عملکردی بسیار غلیظ
افزایش قد و رشد متناسب استخوان
کاهش دهنده سطح استرس در کره اسب
رشد و نمو طبیعی و مداوم
رشد مناسب استخوان و بافت همبند
تقویت سیستم ایمنی
بهبود رشد و توسعه استخوان

شرایط نگهداری مکمل ها

بعد از هر بار مصرف درب ظرف را ببندید.

دور از تابش مستقیم خورشید و در دمای زیر 25 درجه سانتی‌گراد نگهداری کنید.

در صورت مخدوش بودن پلمپ و یا خود ظرف مکمل از خریداری این محصول خودداری کنید.

برای خوراک‌دهی از پیمانه مخصوص این محصول و بر طبق توصیه مصرف استفاده کنید.

توجه به میزان مصرف هر دارو بسیار پر اهمیت میباشد

اکثر مکمل ها پس از باز شدن درب تا 3 ماه قابل استفاده می‌باشند.

در صورت مشاهده هرگونه بو و یا ظاهر غیر متعارف و یا کپک‌زدگی از تغذیه آن برای اسب جدا خودداری نمایید.

جمع بندی

کره اسب ها پس از تولد تا مدت ها می توانند پروتئین و انرژی مورد نیاز خود را از مراتع دریافت کنند. با این وجود اگر تنها به همین میزان مواد غذایی کره اسب ها اکتفا شود رفته رفته رشد و استخوان بندی آن ها دچار فقر مواد معدنی مورد نیاز مثل کلسیم و نیز ویتامین های ضروری می شود.

قرار دادن مکمل های رشد یکی از مهمترین اقداماتی است که به جبران کمبود این مواد در بدن کره ها کمک می کند. از همین رو تهیه مکمل غذایی که در کنار تقویت قوای بدنی کره ها به بهبود و تقویت رشد و نمو آن ها کمک کند امری ضروری است. بی توجهی به این موضوع می تواند موجب ایجاد فقر مواد معدنی یا سوتغذیه در کره ها شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 − سه =