kasilor

1403-02-25 09:48

شرایط نگهداری اسب در کاسی لر

شرایط نگهداری اسب

شرایط نگهداری اسب

مراقبت از اسب برای افراد مبتدی و حرفه ای همیشه دغدغه بوده است ، شما می توانید این کار را با راهنمایی ما انجام دهید!پس در این مقاله شرایط نگهداری اسب از کاسی لر همراه ما باشید همچنین برای خرید میکروچیپ اسب از کاسی لر میتوانید با متخصصین ما تماس بگیرید

مالکیت اسب برای تازه کارها

هیچ چیز به اندازه داشتن اولین اسب شما هیجان انگیز نیست. اما با لذت عالی، مسئولیت بزرگی نیز به همراه دارد. اسب ها حیوانات بزرگ و پیچیده ای هستند که نیاز به مراقبت روزانه و دانش زیادی دارند. فکر می کنید از کجا شروع کنید؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم و سعی کرده ایم در این مقاله قدم به قدم با شما عزیزان همراه باشیم .

 

اسب ها برای سالم ماندن نیاز به مراقبت روزانه دارند، از جمله دسترسی به آب تمیز، غذا، و حضور در مکانی امن با سرپناه. آنها همچنین نیاز به مراقبت منظم از دامپزشک، ویزیت‌های پرنده، نظافت و ورزش دارند. برخی از کارها باید روزانه انجام شوند، برخی دیگر به صورت هفتگی، ماهانه، سالانه یا حتی فصلی انجام می شوند. زمینه های زیادی برای یادگیری وجود دارد، از جمله ایمنی و تغذیه، بنابراین از پرسیدن سؤالات برای ادامه یادگیری خود نترسید.میتوانید همین حالا با پشتیبانی کاسی لر تماس بگیرید و سوالات خودتون را بپرسید .

 

اصول مراقبت از اسب

در این مقاله، همه چیزهایی را که برای مراقبت از اسب خود نیاز دارید، از نیازهای اولیه گرفته تا نگهداری هفتگی، و موضوعاتی برای تحقیقات بیشتر، شرح می دهم.

 

مراقبت از اسب

مانند همه حیوانات، اسب ها برای زنده ماندن نیازهای اساسی دارند.

 

پناه

اسب ها به نوعی پناهگاه نیاز دارند، خواه از خورشید، باران یا باد. یک سوله ی پرتاب انتخاب خوبی است، زیرا هم سایه و هم بلوک باد را فراهم می کند.

 

آب

اسب ها نیاز به دسترسی مداوم به آب تمیز و شیرین دارند. آب به هیدراتاسیون، هضم، گردش خون و حفظ دمای بدن کمک می کند. بیشتر اسب ها بین پنج تا ده گالن در روز می نوشند.

 

غذا

در حالی که اسب های وحشی به طور کامل توسط علف و علوفه نگهداری می شوند، اسب های اهلی نیز به غلات و یونجه متکی هستند. بسته به اندازه و وضعیت بدن، بیشتر اسب ها بین 100 تا 400 هزارتومان  یونجه در روز نیاز دارند.

می‌توانید در صورت نیاز غلات اضافه کنید (اکثر اسب‌های کار به غلات نیاز دارند) و مکمل‌هایی را برای مواردی مانند سم، کت و مراقبت از مفاصل اضافه کنید.

 

وظایف روزانه مراقبت از اسب

تغذیه (یونجه و غلات)
بررسی/پر کردن سطل های آب
بررسی اسب خود (بریدگی، تورم و غیره را بررسی کنید)
غرفه‌ها را از بین ببرید (اگر از تخته غرفه خودداری کنید)
ورزش هفتگی
حضور متداوم برای راه رفتن(هیچ اسبی نباید 24 ساعت در هفته در حال توقف باشد، مگر اینکه به دلیل آسیب دیدگی در غرفه استراحت کند، در این صورت باید با دست راه بروید)
نگهداری از میدان نور (کشیدن، آبیاری)
تمیز کردن سطل های مورد استفاده و سطل آب
چسب کاری در صورت نیاز (زین و افسار)
برای بررسی وجود گیاهان سمی در مراتع قدم بزنید و بعد از آن اسب را آنجا ببرید
نظافت (حداقل دو بار در هفته، بیشتر اوقات سه بار در هفته بهتر است)

وظایف ماهانه مراقبت از اسب
فریر (هر 6-8 هفته)
آزمایش مدفوع برای کرم ها (هر 3 تا 4 ماه یکبار بررسی شود، سپس در صورت نیاز از کرم کش استفاده کنید)
نرده ها و سازه ها را از نظر ایمنی بررسی کنید

 

وظایف سالانه مراقبت از اسب
دندان های شناور (دندانپزشک یا دامپزشک)
شات (معمولا پاییز و بهار)
امتحان سلامتی (دامپزشک)
کرم زدایی با Quest Plus (یا معادل آن، یک بار در سال برای کرم های نواری)
غرفه ها و انباری تمیز عمیق
گزینه های اسب داری
گزینه های زیادی برای مکان نگهداری اسب و سطوح مختلف مراقبت وجود دارد. گزینه ها از نگه داشتن اسب در ملک شما تا مراقبت از خود در جای دیگری گرفته تا سوار شدن به تخته تمرینی را شامل می شود.

 

اسب خود را در خانه نگه دارید

اگر زمینی دارید و می توانید در مرتع حصار بکشید و انباری یا انباری کوچک بسازید (چند غرفه به اضافه یک اتاق خوراک و اتاقک) این گزینه عالی است.

 

خودمراقبتی

بسیاری از تسهیلات شبانه روزی گزینه مراقبت از خود را ارائه می دهند، جایی که آنها زمین یا غرفه ها را فراهم می کنند و شما تمام مراقبت ها (و منظور من همه) از غذا دادن دو بار در روز گرفته تا غوغا کردن و شرکت کنندگان را انجام می دهید.

 

پانسیون

اگر نمی توانید هر روز (یا دو بار در روز) از پس آن بربیایید، پانسیون بهترین گزینه است. برخی از گزینه ها فقط شامل مراقبت (تغذیه، حضور و تمیز کردن غرفه) می شوند، در حالی که برخی دیگر نیز خوراک و یونجه را ارائه می دهند. قیمت ها بر این اساس متفاوت خواهد بود (گزینه هایی که در آنها خوراک و یونجه تهیه می کنید معمولاً ارزان تر هستند).پس با دقت اصطبل مورد نظر خود را انتخاب کنید .

 

هیئت آموزشی

سوار شدن منظم برای اسب بسیار مفید است همچنین (غذا و مراقبت ارائه شده) به همراه سطوح مختلف خدمات اضافی است، از یک سواری هفتگی مربی گرفته تا دوبار در هفته یا یک برنامه آموزشی دقیق و پنج روزه در هفته، جز هیئت آموزشی میباشد.

 

دانش پایه اسب

دانش بی پایانی وجود دارد که می توانید در مورد اسب ها به دست آورید، بنابراین اجازه دهید برخی از اصولی را که هر صاحب اسب باید بداند را میتوانید با تماس با کاسی لر بدست بیاورید ، همین حالا با ما تماس بگیرید .

 

موضوعات مربوط به اسب برای یادگیری

در اینجا برخی از مهم ترین موضوعات مرتبط با اسب برای یادگیری برای شما آورده شده است.

 

ایمنی

در حالی که ممکن است اسب ها مانند غول های مهربان به نظر برسند، اسب ها هنوز هم حیوانات شکاری بزرگی هستند که مستعد انجام کارهای احمقانه هستند. اسب‌ها در هر دو طرف دید نزدیک به 180 درجه دارند اما نقاط کور مستقیماً در جلو و پشت خود دارند.

مهم این است که از جلو یا عقب به اسب نزدیک نشوید، بلکه از پهلو. هرگز به سمت اسب ندوید و زیر شکم اسب نروید.

 

رفتار – اخلاق

اسب ها مانند مردم ارتباط برقرار نمی کنند، بنابراین مهم است که درک اساسی از رفتار و طرز فکر آنها داشته باشیم. اسب ها حیوانات شکاری هستند، به این معنی که آنها مستعد پرواز (یا فرار در اولین نشانه های خطر) هستند.

آنها بسیار فهیم هستند و حتی تغییرات کوچکی را در محیط خود مشاهده می کنند. اسب ها از طریق صدها تغییر کوچک در زبان بدن، از گوش تا دم، ارتباط برقرار می کنند.

 

آراستن

نظافت بخش مهمی از شادی و سلامت اسب شما است. همچنین یک راه عالی برای پیوند با اسب شما است. در اینجا برخی از ابزارهای مورد نیاز شما آورده شده است:

شانه کاری
برس سخت
برس نرم
شانه یال و دم
سم بردار
ShowSheen (برای کمک به باز کردن یال ها و دم ها)
اسب ها برای سالم نگه داشتن سم و کت خود نیاز به نظافت منظم دارند. هر روز که بیرون هستید حداقل 15 دقیقه برای نظافت برنامه ریزی کنید و مطمئن شوید که حداقل دو بار در هفته نظافت می کنید (اگرچه هرگز نمی توانید زیاد نظافت کنید – اسب ها این کار را دوست دارند!).

 

تغذیه

تغذیه برای اسب ها بسیار مهم است و هر روز چیزهای بیشتری کشف می شود. اسب ها باید 1 تا 2 درصد از وزن بدن خود را در روز بخورند که معمولاً 10 تا 20 پوند یونجه به همراه غلات است. بیشتر غلات متعادل هستند، بنابراین نیازی نیست با مکمل ها دیوانه شوید.

اسب ها به ترکیبی از آب، پروتئین، کربوهیدرات ها، چربی ها، مواد معدنی و ویتامین ها نیاز دارند که به راحتی از یونجه، غلات و بلوک های معدنی تهیه می شود.

 

مراقبت های دامپزشکی

معاینات روتین و واکسن های دامپزشک برای سلامت کلی اسب شما بسیار مهم است. اسب ها نیاز به معاینه سالانه دارند که در آن دامپزشک یک معاینه کامل فیزیکی انجام دهد (احساس تمام بدن او، بررسی گوش ها و چشم هایش، گوش دادن به صداهای قلب، ریه ها و روده او، بررسی سم های او، انجام یک معاینه اولیه عصبی و غیره).

برخی از مالکان نیز از دامپزشک خود برای کارهای دندانپزشکی سالانه اسب خود استفاده می کنند (دندان های آنها باید یک یا دو بار در سال شناور شود)، اما من توصیه می کنم با یک دندانپزشک اسب کار کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یک × = 5