kasilor

1403-02-25 00:28

خرید مکمل های اسب در کاسی لر

خرید مکمل های اسب

خرید مکمل های اسب

در خرید مکمل های اسب سه مرحله ای وجود دارد هنگام انتخاب یک مکمل غذایی یا سلامتی برای اسب خود، مطمئن شوید که گزینه های موجود را درک کرده اید، در این مقاله خرید مکمل های اسب از کاسی لر با ما همراه باشید تا به درک این موضوع بپردازیم.

خرید مکمل های اسب شما پیچیده به نظر نمی رسد. از یک فروشگاه دیدن کنید، یک کاتالوگ باز کنید یا چند دقیقه در اینترنت بگردید، و مجموعه‌ای از گزینه‌ها را در محدوده‌های قیمتی مختلف پیدا خواهید کرد، که همگی آماده هستند تا روی جیره اسب‌تان بپاشید یا در وان غذای او بیندازید.همچنین میتوانید با پشتیبانی کاسی لر تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان ما سوالات خود را بپرسید.

 

اما، البته، چیزی بیش از این در آن وجود دارد. اگر از قبل کمی تحقیق نکنید، ممکن است با مکمل اشتباهی برای نیازهای اسب خود مواجه شوید. این در بهترین حالت، هدر دادن پول است. در بدترین حالت ممکن است عدم تعادل تغذیه ای ایجاد کند که بر سلامت اسب شما تأثیر منفی بگذارد. «آزمایش و خطا» ممکن است برای خرید برخی چیزها کارساز باشد، اما در هنگام خرید مکمل خوراک برای اسب خود، این روشی نیست.

 

با این حال، این بدان معنا نیست که خرید مکمل نیاز به ایجاد احساس اضطراب یا گیجی دارد. با تقسیم کردن فرآیند به سه مرحله ساده، با اطمینان ادامه دهید: نیاز را شناسایی کنید، خود را در مورد مواد تشکیل دهنده آموزش دهید و گزینه های خود را مقایسه کنید. این مراحل را دنبال کنید، و در نهایت بهترین مکمل را برای اسب خود خواهید داشت و از هدر دادن پول یا ایجاد عدم تعادل تغذیه ای جلوگیری می کنید.

 

مرحله اول: نیاز به مکمل ها را روشن کنید

دلایل خوب زیادی برای تغذیه مکمل ها وجود دارد و چند دلیل نادرست. به عنوان مثال، خرید یک مکمل خاص برای اسب خود عاقلانه نیست، فقط به این دلیل که شخص دیگری در انبار آن را به اسب او می دهد، که “بسیار عالی به نظر می رسد”. به همان اندازه که توصیه‌های دوستان قابل اعتماد می‌تواند ارزشمند باشد، اسب شما – و نیازهای تغذیه‌ای او – منحصربه‌فرد است و ممکن است به چیزی کاملاً متفاوت از اسب در غرفه در سراسر راهرو نیاز داشته باشد.

 

بنابراین جستجوی مکمل خود را با توضیح اینکه چرا فکر می‌کنید اسب شما به یک مکمل نیاز دارد و امیدوارید نتایج چه خواهد بود، شروع کنید. آیا کیفیت سم او ضعیف است؟ آیا او وزن کم می کند؟ آیا او بیشتر مواقع مضطرب است؟ آیا وقتی او را برای سواری گرم می کنید، مفاصل او به طور فزاینده سفت به نظر می رسند؟ تا می توانید خاص باشید. امروزه مکمل‌های هدفمند زیادی در دسترس هستند که واقعاً نمی‌توانید قصد خود را خیلی محدود کنید. اگر از اینکه بخواهید اسبتان «عالی‌تر به نظر برسد» یا «سالم‌تر باشد» مشکل دارید، سعی کنید روی یک تکه کاغذ دقیقاً به معنای آن چیزی بنویسید. مکمل های مولتی ویتامین عمومی در دسترس هستند، اما اگر به دنبال بهبود خاصی در سلامت یا عملکرد اسب خود هستید، احتمالاً یک محصول هدفمند انتخاب بهتری خواهد بود.

 

هنگامی که مشکلی را که می‌خواهید مکملی برای آن حل کند، شناسایی کردید، با دامپزشک خود مشورت کنید تا مشخص شود که آیا مشکل اساسی وجود دارد یا خیر. به عنوان مثال، کت کسل کننده اسب شما ممکن است در واقع نشانه بیماری باشد که باید به جای تغذیه از نظر پزشکی مورد توجه قرار گیرد. یا ممکن است رفتار ناهنجار او به دلیل انرژی بیش از حد در جیره معمولی او باشد. دامپزشک شما همچنین ممکن است پیشنهاداتی برای اقداماتی که می توانید در کنار تغذیه مکمل انجام دهید، داشته باشد. به عنوان مثال، اسب مبتلا به آرتریت ممکن است در مصرف مکمل های مفصلی عملکرد خوبی داشته باشد، اما زمانی که آن مکمل با یک برنامه ورزشی خوب ترکیب شود، حتی بهتر است. اگر مشکل مربوط به سم است، فریزر خود را نیز وارد مکالمه کنید.

 

هنگامی که به این موضوع فکر کردید و اطلاعات را جمع آوری کردید، می توانید تلاش های خرید خود را بر روی یک دسته بندی خاص متمرکز کنید. این احتمال وجود دارد که یکی از پنج دسته مکمل رایج باشد: سلامت مفاصل، آرام بخش، حمایت از گوارش، رشد سم یا بهبود پوشش.

 

مرحله دوم: آموزش مواد تشکیل دهنده مکمل را دریافت کنید

هنگامی که نوع مکمل مورد نیاز اسب خود را شناسایی کردید، هیچ کمبودی در گزینه ها پیدا نخواهید کرد. با این حال، در هر دسته بندی، اکثر محصولات دارای برخی از ترکیبات مشترک هستند. گام بعدی در جستجوی مکمل شما این است که درباره این مواد و نحوه فرموله شدن هر محصول برای کمک به اسب شما بیشتر بدانید.

 

حمایت از مفاصل: بسیاری از مکمل‌های مفصلی دارای گلوکزامین هستند که یک واحد سازنده برای تولید و ترمیم غضروف است. همچنین در بسیاری از محصولات مفصلی، کندرویتین سولفات، یک مولکول پروتئینی که جزء بافت های همبند و غضروف است، پیدا خواهید کرد. هیالورونان، که اسید هیالورونیک نیز نامیده می شود، ماده دیگری است که معمولاً برای حمایت از سلامت مفاصل استفاده می شود زیرا یک ساختار کلیدی در مایع سینوویال، بافت همبند و غضروف است. پروتئین فیبری کراتین نیز ممکن است شامل شود.

 

نماد شیمیایی متیل سولفونیل متان (MSM)

متیل سولفونیل متان (MSM) یک ترکیب آلی لازم برای تولید کلاژن است که ممکن است خواص ضد التهابی نیز داشته باشد. آووکادو / غیر صابونی سویا (ASU) به طور فزاینده ای در مکمل های مفاصل محبوب هستند زیرا تصور می شود از تخریب غضروف های موجود جلوگیری می کنند و در عین حال ترمیم بافت را تحریک می کنند. ترکیباتی که اغلب در مکمل‌های مفاصل یافت می‌شوند، محصولات گیاهی با عملکرد ضد التهابی و حمایت‌کننده مفاصل مانند پنجه شیطان، یوکا و عصاره هسته انگور هستند.

 

آرام بخش: مکمل هایی که برای تسکین اسب های شکننده در نظر گرفته شده اند حاوی مواد مغذی مانند منیزیم است که در عملکرد طبیعی ماهیچه ها و اعصاب نقش دارد، تیامین (B1) که به تبدیل کربوهیدرات ها به چربی و حمایت از سیستم عصبی کمک می کند و کروم، یک ماده معدنی که به تنظیم کمک می کند. قند خون. همچنین ممکن است محصولاتی پیدا کنید که حاوی ال-تریپتوفان، اسید آمینه ای که پیش ساز انتقال دهنده عصبی سروتونین است، و ملاتونین، هورمونی که به تنظیم ریتم شبانه روزی کمک می کند، پیدا کنید. مکمل‌های آرام‌بخش ممکن است حاوی ترکیبات گیاهی مانند سنبل الطیب باشد که از زمان یونانیان باستان برای درمان بی‌قراری و بی‌خوابی استفاده می‌شده است. بابونه، یک درمان سنتی برای اضطراب؛ و برگ تمشک که تصور می شود نوسانات هورمونی را تنظیم می کند.

 

حمایت از گوارش: مکمل هایی که برای بهینه سازی عملکرد روده اسب طراحی شده اند، اغلب حاوی پروبیوتیک ها، ترکیبی از باکتری های خاص و مخمرهایی هستند که از فلور مفید روده حمایت می کنند. پری بیوتیک ها، قندها و مواد مغذی که این باکتری ها را تغذیه می کنند نیز از ترکیبات رایج هستند. علاوه بر این، کشت مخمر اغلب در مکمل های گوارشی برای کمک به فعالیت باکتری ها در روده عقبی گنجانده می شود.

 

همچنین ممکن است متوجه شوید که کنجاله یونجه در برچسب ذکر شده است، منبعی از فیبر بسیار قابل هضم. لسیتین، لیپیدی که تصور می شود از پوشش داخلی معده محافظت می کند. و اسیدهای آمینه گلوتامین، ترئونین و ال-کارنیتین.

 

سلامت سم: اگر هدف شما بهبود سم اسبتان است، محصولاتی که در بالای لیست شما قرار دارند حاوی بیوتین هستند، ویتامین B که در مطالعات متعدد نشان داده شده است که کیفیت شاخ سم را با حمایت از تولید کراتین بهبود می بخشد. همچنین در مکمل های سم یافت می شود اسیدهای آمینه متیونین که عملکرد مشابهی در حمایت از کراتین دارد و لیزین که در تشکیل کلاژن نقش دارد. مواد معدنی روی، مس و منگنز برای تشکیل شاخ سم حیاتی هستند و کلسیم سم و استخوان ساز اغلب از طریق کربنات کلسیم حاصل از پوسته تخم مرغ و پانتوتنات کلسیم، ویتامین B، تامین می شود.

کیفیت پوشش: مکمل های فرموله شده برای بهبود پوشش اغلب حاوی بیوتین به همراه پیریدوکسین هستند، ویتامین B مورد نیاز برای تولید اسیدهای آمینه حیاتی برای رشد مو. سایر ویتامین های گروه B نیز گاهی اوقات اضافه می شود، از جمله ریبوفلاوین و اسید فولیک برای بهبود تولید مو، همراه با دانه کتان و روغن ماهی، منابع اسیدهای چرب امگا 3. علاوه بر این، مکمل های پوشش ممکن است حاوی اسید آمینه لیزین باشد که به تشکیل کلاژن و رشد و ترمیم بافت و همچنین اسید آمینه متیونین کمک می کند.

 

مرحله سوم: یک محصول مکمل را انتخاب کنید

هنگامی که با مواد تشکیل دهنده رایج در یک دسته مکمل آشنا شدید، وقت آن است که یک محصول خاص را انتخاب کنید. سازمان غذا و داروی مکمل‌ها را به اندازه داروها تنظیم نمی‌کند – کارایی مکمل‌ها نیازی به اثبات ندارد – بنابراین باید یک خریدار باهوش باشید تا محصولاتی را که احتمالاً ارزش بیشتری نسبت به سایرین دارند شناسایی کنید.

 

بررسی برچسب های خریدهای احتمالی به دنبال یکی باشید که مواد تشکیل دهنده را به طور واضح به همراه مقدار هر کدام فهرست کند. هیچ الزامی برای نمایش این اطلاعات برای مکمل ها وجود ندارد، اما شرکت های معتبر این کار را انجام خواهند داد. همچنین به دنبال تعداد زیادی باشید که به شرکت ها امکان می دهد هر دسته را پیگیری کنند. این نشانه کنترل کیفیت است در نهایت به دنبال شماره تلفن باشید. یک سازنده مکمل قابل اعتماد، دریافت پاسخ سوالات خود را برای مصرف کنندگان آسان می کند.

 

همچنین به دنبال مهر کیفیت شورای ملی مکمل های حیوانی (NASC) باشید. یک شرکت غیرانتفاعی، NASC تنها به تولیدکنندگانی که استانداردهای خاصی را رعایت می کنند اجازه می دهد مهر NASC را روی برچسب خود نشان دهند. از جمله الزامات، ممیزی کیفیت مستقل، سیستم گزارش رویدادهای نامطلوب و برچسب‌هایی است که با الزامات محصولات غذایی یا بهداشتی مطابقت دارند.

 

مرحله بعدی کمی کار می‌برد، اما بسیار مهم است: ترکیبات موجود در محصولی که انتخاب کرده‌اید را با ترکیب غذایی بقیه رژیم غذایی اسب خود مقایسه کنید. این به معنای جمع آوری تمام مکمل های دیگر و برچسب روی کیسه خوراک او و مقایسه مواد تشکیل دهنده هر کدام است. شما باید از وارد کردن بیش از حد اسب خود با یک ماده غذایی که می تواند خطرناک باشد، اجتناب کنید. در بسیاری از محصولات، غلات با ویتامین ها و سایر مواد مغذی غنی شده اند، بنابراین احتمال همپوشانی آنها قابل توجه است و با هر مکمل اضافی در رژیم غذایی اسب شما افزایش می یابد. اینجاست که مکمل های مولتی ویتامین می توانند مفید باشند. به جای تغذیه سه محصول جداگانه، که خطر اضافه بار روی برخی از مواد مغذی را به همراه دارد، ممکن است بتوانید محصولی را پیدا کنید که تمام پایه های تغذیه ای شما را با خیال راحت پوشش دهد. دامپزشک شما یا یک متخصص تغذیه اسب می تواند راهنمایی هایی را به شما ارائه دهد اگر متغیرهای زیادی را در نظر بگیرید.

 

در نهایت، البته، قیمت مورد توجه است. شما نمی‌خواهید بودجه خود را با هزینه‌های مکمل‌ها کاهش دهید، اما ارزان‌تر بودن همیشه بهتر نیست، به خصوص اگر محصولی که باعث صرفه‌جویی در هزینه شما می‌شود فاقد اطلاعات برچسب، روشی برای تماس با سازنده یا هرگونه شواهدی از اقدامات کنترل کیفیت باشد.

 

اکثر صاحبان اسب با وجدان، خریداران باهوشی هستند و آماده هستند تا فرآیند چند وجهی مربوط به خرید مکمل مناسب را انجام دهند. کمی کار می‌طلبد، اما نتیجه زمانی حاصل می‌شود که محصولی را انتخاب کنید که رژیم غذایی اسب شما را کامل کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یک + 2 =