kasilor

1403-02-10 05:39

سوارکاران برتر قزوینی در رشته استقامت شناخته شدند

دومین دوره مسابقات سوارکاری استقامت استان قزوین عصر جمعه در مجموعه سوارکاری آریانا بهرام قزوین برگزار شد.

مسوول برگزاری این دوره از رقابت های سوارکاری استقامت اظهار کرد: بعد از حضور یک دوره ای قزوین در مسابقات سوارکاری استقامت در سال ۸۱ ، برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور امسال قزوین قصد حضور قوی در رقابت ها را دارد.

بهرام خیرخواه تاکید کرد: به همین منظور یک دوره مسابقه استقامت ۲۰ و ۴۰ کیلومتر، ۶ راس اسب در مسافت ۲۰ کیلومتر و چهار اسب نیز در مسافت ۴۰ کیلومتر حضور پیدا کردند.

وی تاکید کرد: علی رغم ظرفیت های بالای این استان در رشته استقامت، متاسفانه این رشته در قزوین طی سال های گذشته زیر سایه رقابت ها پرش با اسب کمرنگ و بی رنگ شده بود و روسای سابق این هیات نیز مسابقات استقامت را مورد توجه جدی خود قرار نداده بودند.

خیرخواه ادامه داد: خوشبختانه امروز توانستیم شاهد برگزاری دومین رویداد این رشته در استان باشیم تا بتوانیم تیمی منتخب و شایسته را که شامل اسب های توانمند به همراه سوارکاران آنها را در رقابت های قهرمانی کشور که اسفند ماه سال جاری به میزبانی یکی از استان های جنوبی کشور برگزار خواهد شد را شرکت دهیم.

براساس این گزارس، در مسافت ۴۰ کیلومتر این مسابقات حسین افتخاری با اسب برنده و با زمان سه ساعت و ۱۷ دقیقه، امیرمحمد افتخاری با اسب اژدر با سه ساعت و ۲۰ دقیقه و مهدی رازینی با اسب یارا با سه ساعت و ۳۴ دقیقه اول تا سوم شدند.

در مسافت ۲۰ کیلومتر نیز از سیدمحمد سجاد تقوی، مجید یوسفی، علی علمشاهی و عرفان عبدی در این رقابت ها تقدیر به عمل آمد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 × = سی شش